kolmapäev, 29. november 2017

Minu nädal

Eelmine nädal möödus kuni reedeni tavaliselt: kool, trenn, kodu. Reedel aga pidin ma esimest korda trenni jalutama! See võttis kaua aega. Esiteks kuna sihtkoht oli väga kaugel ja teiseks... ma eksisin ära. Õnneks sain ma hakkama. Trenn kestis poolteist tundi ja see oli trahvatantsutrenn. Tantsisime aga ainult pool tundi. Suurema osa ajast võttis soojendus. Peale trenni läksime õega Pernova loodusmajja, mis seal lähedal oli. Sest toimus selline tore asi nagu Teadlaste öö festival. Mina käin Pernovas astronoomiaringis ja mu õde matkaringis. Ma ei tea mis mu õde tegi, aga mind huvitas üks loeng ja mul oli kõht tühi.
Kella kümne paiku viis ema meid koju.
Nädalavahetus läks rahulikult mööda. Me elame ju maal.
Rohkem mul öelda ei ole. Peamiselt kuna ma ei mäleta selliseid asju.
Ilusat päeva jätku!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar